Mogensen, L., Harbo, A., Toftegaard, A. M., Gregersen, C., Holst, E., Nørgaard, J. T., Lindgaard, K., Hammer, L., Bolander, L., Pedersen, M. S., Baltzarsen, M.
, Neville, M., Svarer, M., Østergaard, M. H., Wern, R. O., Damsgaard, S., Westhausen, S. & Poulsen, T. (2022).
Demokratiske virskomheder: Anbefalinger fra Ekspertarbejdsgruppen om demokratiske virksomheder.
https://em.dk/media/14571/anbefalingerdemokratiskevirksomheder.pdf
Andersen, T. M., Bertola, G., Fuest, C., Garcia-Peñalosa, C., James, H., Sturm, J. E. & Uroševic, B. (2020).
EEAG Corona Policy Brief July 2020: Europe’s Pandemic Politics. CESifo Group.
https://www.cesifo.org/en/publikationen/2020/journal-complete-issue/eeag-corona-policy-brief-july-2020-europes-pandemic
Andersen, T. M., Bertola, G., Fuest, C., Garcia-Peñalosa, C., James, H., Sturm, J. E. & Uroševic, B. (2020).
EEAG Report on the European Economy 2020: Fair Taxation in a Mobile World. CESifo Group.
https://www.cesifo.org/en/publikationen/2020/journal-complete-issue/eeag-report-european-economy-2020-fair-taxation-mobile
Svarer, M., Sørensen, P. B., Kreiner, C. T., Termansen, M., Cordtz, J. F. & Juhl, S. (2022).
Grøn Skattereform: Første delrapport .
https://www.skm.dk/aktuelt/presse-nyheder/nyheder/ekspertgruppen-for-en-groen-skattereform-1-delrapport/
Rosholm, M., Hvidman, C., Nielsen, S. A., Gumede, K. T., Nafziger, J. & Koch, A. K. (2020).
Turboforløb til ikke-uddannelsesparate elever i 8. klasse: Afsluttende rapport . Trygfondens Børneforskningscenter.
https://childresearch.au.dk/fileadmin/childresearch/dokumenter/Publikationer/Turboforloeb._Afsluttende_rapport.pdf
Svarer, M., Andersen, T. M., Lundgren, J.
, Petersen, M. B., Thomsen, A. R., Søgaard, J., Simonsen, L., Andreasen, V., Ditlevsen, S., Lange, T. & Stoustrup, J. (2021).
Vurdering vedrørende genåbning.
https://sum.dk/Media/2/D/Vurdering%20vedr%20genaabning%20fra%20Faglige%20Referencegruppe%20COVID19%20nationalt%20varslingssystem%20januar%202021.pdf
Toft Hansen, A.
, Wüst, M., Hjorth Andersen, L.
, Fentz, H. N., Simonsen, M. & Trillingsgaard, T. (2020).
Dit første barn: evaluering af et universelt forældrekursus udbudt til førstegangsforældre i Frederiksberg Kommunes Sundhedspleje. VIVE - Viden til velfærd.
https://www.vive.dk/media/pure/14902/4064361
Rosholm, M., Nielsen, S. A., Hvidman, C., Gumede, K. T. & Munkedal, S. (2020).
Effektevaluering af tre intensive læringsforløb: Har DrengeAkademiet, KøbenhavnerAkademiet og Plan T en effekt på elevernes faglige, sociale og personlige udvikling? https://childresearch.au.dk/fileadmin/childresearch/dokumenter/Publikationer/Effektevaluering_af_tre_intensive_laeringsforloeb_-_TrygFondens_Boerneforskningscenter_-_maj_2020.pdf
Harder, J. (Ed.)
, Færch, J. V., Malm, S. G., Overgaard, S., Rasmussen, K., Tonnesen, P.
& Rosholm, M. (2020).
Sammenfatning af følgeforskningen på Matematikindsats 2017. Københavns Professionshøjskole.
Højen, A., Bleses, D., Trecca, F., Vind, B. D., Andreassen, L. M. & Munkedal, S. (2020).
Børn af forældre på overførselsindkomst: Udvikling af sprog og læsning. Trygfondens Børneforskningscenter.
https://childresearch.au.dk/fileadmin/childresearch/dokumenter/Publikationer/Rapport_Overfoerselsindkomst_og_Sprog_-_November_2020.pdf
Andersen, S. C., Andreassen, L. M., Harrits, G. S.
, Jensen, C. G., Junge, S. Y. & Munkedal, S. (2020).
Evaluering af skolepuljen: 2. midtvejsrapport. Trygfondens Børneforskningscenter.
https://childresearch.au.dk/fileadmin/childresearch/dokumenter/Publikationer/Evaluering_af_Skolepuljen_-_Delrapport_2_-_August_2020.pdf
Andersen, T. M., Lynge, U., Blaabjerg, A., Mitdlarak, L., Christiansen, N. & Bjerregaard, S. (2020).
Grønlands Økonomi Efterår 2020. Grønlands Økonomiske Råd.
https://naalakkersuisut.gl/~/media/Nanoq/Files/Attached%20Files/Finans/DK/Oekonomisk%20raad/GOR/G%C3%98R%20rapport%202020%20da.pdf
Andersen, T. M., Lynge, U., Blaabjerg, A., Mitdlarak, L., Christiansen, N. & Bjerregaard, S. (2020).
Grønlands Økonomi Foråret 2020. Grønlands Økonomiske Råd.
https://naalakkersuisut.gl/~/media/Nanoq/Files/Attached%20Files/Finans/DK/Oekonomisk%20raad/GOR/G%C3%98R%20rapport%202020%20for%C3%A5r%20da.pdf
Andersen, T. M., Lynge, U., Blaabjerg, A., Mitdlarak, L., Christiansen, N. & Bjerregaard, S. (2021).
Grønlands Økonomi – Forår 2021. Grønlands Økonomiske Råd.
Marks, K. P., Birkebæk, N., Pouwer, F., Ibfelt, E. H.
, Thastum, M. & Jensen, M. B. (2022).
Caregiver-report Adherence in Diabetes Questionnaire is predictive of 10-year HbA1c trajectories in children and adolescents with type 1 diabetes: A population-based study.
Diabetologia,
65(Suppl 1 ), S89. [170].
https://doi.org/10.1007/s00125-022-05755-w
Harwood, S. L., Nielsen, N. S., Jensen, K. T., Nielsen, P. K., Thøgersen, I. B. & Enghild, J. J. (2021).
Correction: α2-Macroglobulin-like protein 1 can conjugate and inhibit proteases through their hydroxyl groups, because of an enhanced reactivity of its thiol ester (The Journal of biological chemistry (2020) 295 49 (16732-16742) PII: S0021-9258(20)00204-5).
The Journal of Biological Chemistry,
296, 100208.
https://doi.org/10.1016/j.jbc.2020.100208